|
|
Igor Jeram
..svetlobni refleksi na desni uravnovesijo težo na desni; črnobelo poda atmosfero…
|
|
|
Igor Jeram
..dobro izrabljene perspektivične zakonitosti uveljavijo svojo moč... nebo se zrcali v oknu in pogled usmerja (vodi) navzgor....(simbolno, fot.kulturnega doma)...
|
|
|
Jože Rozman
..premišljeno komponirano omizje in skrbno izbran pogled fotografiranja... mankajoči stol na desni nadomesti cvetje in večja posoda... fina ornamentalnost prta v odnosu do grobega geometrijskega vzorca in teksture tal.. sugestivno razpoloženje...
|
|
|
Jože Rozman
..prostori pripovedujejo....tudi stopnišče, hodnik... je sugestivno in simbolno... lepi arhitekturni elementi hodnika na fotografiji zaokrožijo vtis in občutenje prostora...
|
|
|
Jože Rozman
..zelo natančno opazovano ostrešje in precizna kompozicija ..
|
|
|
|
Boštjan Štih
... ko spreminjamo stojišče fotoaparata, se spreminja perspektiva... spremembe so lahko prav dramatične, spremenijo se velikosti predmetov, se pokažejo drugačni..in dobijo lahko specifične razsežnosti - izjemne globine, npr... precizna kompozicija, svetloba…
|
|
|
Bojana Česnik
...rumena barva regratovih cvetov ustvari diaogonalo in vstopamo v slikovno polje iz desne proti levi in nato po horizontu desno... prav zanimivo... kompozicijsko bi se dalo izluščiti iz motiva še več... in če bi bila ujeta »posebna« svetloba....
|
|
|
Bojana Česnik
..na stopnišču tri dekleta pozorno opazujejo vozlanje... so lepo postavljena in leva figura je skoraj odveč... če bi bila kompozicija bolj natančna in bi hote vključevala levo figuro, bi pa lahko nastal zanimiv pripovedni odnos...
|
|
|
Gregor Ivšek
...fotografija pove, da portretna fotografija ni zgolj fotografija glave do ramen itd...deček (cela figura) je postavljen na travnik v zgovornem barvnem dialogu... zeleno-rdeče...razmislimo? |
|
|
Gregor Ivšek
...mnogokrat viden in doživet prizor... nič posebnega (fotografija) ali pa?... prijatelj je podoben prizor komentiral z mislijo - "pločevinasta človečnost"... |
|
|
|
Branko Badoko
…klasičen posnetek krajine z učinki zračne perspektive in svetlobnih poudarkov... prvi plan bi lahko bil še močnejši…
|
|
|
Branko Badoko
…bljižni posneteki nam razkrivajo detajle, ki jih običajno sploh ne vidimo. »Ustvarjalna sila« narave se razkrije... mogoče bi škorpijon učinkoval še bolj živo, sugestivno v skrbno izbranem (komponiranem) naravnem okolju….. |
|
|
Branko Badoko
….portretna fotografija je velika tema ustvarjalcev... je velik ustvarjalni izziv in terja veliko občutljivost, pozornost fotografa... fotografija s svojo skoraj dramatično svetlobo podaja atmosfero... izostren obraz bi močneje »deloval«….
|
|
|
Marko Cotič
...portretna fotografija, ki pripoveduje zgodbo o portretiranki... dobro je portretiranca poznati in ga postaviti v primerno okolje (značilno) in tudi ujeti v značilni pozi, ujeti grimaso obraza ipd... portretna fotografija lahko o nekom pove veliko ali pa nič... |
|
|
Igor Topole
…portret je sam dovolj zgovoren, pripoveden v zanimivi barvni atmosferi… |
|
|
|
Igor Topole
..portret, športni posnetek, figura..., ki pove še kaj o samem portretirancu... drug zorni kot bi torbo? levo spodaj izbrisal (ali photoshop), pa bi bila kompozicija čistejša…. |
|
|
Igor Topole
...akcija! ...odlično izbrano gledišče ustvari s sugestivno rdečo močan vtis... bomo pohojeni ali preskočeni? |
|
|
Igor Topole
…dobro izbrano gledišče izrabi perspektivične zakonisti, ki poudarijo razsežnosti arhitekture in sočasno nakaže »duhovne globine« prostora…pogled se ulovi na bogati ornamentalnosti, detajlu in zdrsi v globine… |
|
|
Igor Topole
…potopisni prizor, ki pripoveduje zgodbo življenja in če bi fotograf posvetil deklici več »teže«, jo postavil v močnejši plan z manj teže na kolibi, bi se sporočilo jasneje izrisalo… |
|
|
Darko Fras
…lepa fotografija v prevladujočih hladnih barvnih tonih naravnega okolja ... močnejši izrez bi v prvi plan povzdignil dogajanje (motiv, ki je bistven) v središču, saj se tam ulovi naš pogled…
|
|
|
|
Darko Fras
...lepa in uspela makro fotografija nam odkrije, razkrije stotero fantastičnih detajlov v lepem hladno toplem barvnem odnosu... oči se dobesedno »pasejo« po bogatih, raznolikih oblikovnih in barvnih »čudežih mikro struktur« v naravi…
|
|
|
Darko Fras
…ob polni, lepi barvitosti, ki veliko daje, pogled lovi rumena z detajli na sredi…
|
|
|
Darko Fras
…preprosta kompozicija z vodoravnimi dominantami..izrez pelje misel k abstraktnim temam in likovnim rešitvam...
|
|
|
Dušan Klemenčič
...tudi tako imenovana poudarjena perspektiva dramatično spreminja in odkriva drugačen pogled, drugo videnje znanega... prostor dobi lahko razsežnosti - izjemne globine...
|
|
|
Dušan Klemenčič
…še tako neopazni, nepomembni in neopaženi predmeti razkrijejo svojo posebnost, enkratnost, ko jih fotografiramo od blizu (bližnji posnetek, makro)... v navidez kaotičnem prepletu žic, odkriva fotograf svojstveno urejenost... padajoča senca lepo zariše reliefnost strukture...
|
|
|
|
Janina Šifrer
...kristalične strukture se poigravajo in ustvarjajo abstraktne kompozicije.., ki pa jih lahko zelo domiselno, natančno in seveda smiselno komponiramo…
|
|
|
Klemen Klemenc
…dobro izbran zorni kot fotografske kamere ujame in izrabi sugestivne perspektivične zakonitosti in z njimi poudari močne globine podzemne žel. postaje... zazremo se v daljave, jutri, neznano... taka so potovanja... svetila z močno svetlobo zgoraj in refleksom na tleh razgibajo kompozicijo in misel…
|
|
|
Daniel Bernard
...ujeti muho v objektiv ni enostavno... profesionalni makro posnetek žuželk terja potrpežljivost... ne letamo z aparatom za njimi, ampak raje čakamo v "zasedi"... |
|
|
Klemen Klemenc
..ko fotograf izrabi tehnične možnosti (makro), opazovalcu razkrije neznani svet podob... našim očem skoraj nevidne ali neopažene strukture zaživijo v svojem čarobnem, fantastičnem svetu. tudi svetloba je zanimiva in dobra, saj je pri makro fotografiji zelo zahtevna..
|
|
|
Klemen Klemenc
… »dialog« med natančno, strogo geometrijsko strukturo tlakovcev in nepredvidljivo živo naravo….
|
|
|
|
Dina Pintarič
...naravne strukture tvorijo zanimive vzorce... odkrijemo jih, če dovolj časa opazujemo naravo in se ji dovolj približamo... zanimivo bi bilo poskusiti z bližnjim posnetkom... |
|
|
Ladislav Solarič
..nenavadno gledišče ustvari drugačen pogled na dogajanje... kamera pri tleh se »poistoveti« s sedečimi otroki in ustvari zelo živ in kompozicijsko dinamičen posnetek...
|
|
|
Maja Jeras
... klasično lep posnetek teksture, ki ob dobri svetlobi poudari reliefnost in ritem svetlo temnega... ustvari se lep preprost vzorec ponavljajočih vodoravnic, ki se mehko ukrivijo in končajo v krožni formi, ki leži v lepi legi slikovnega formata... bi pa bilo bolje odrezati zgornjih nekaj milimetrov...
|
|
|
Majda Koren
..izjemno lepo in občuteno ujeto razpoloženje portretiranke, komponirano natančno, v lepem barvnem sozvočju...in nam preprosto ne dovoli ubežati izraženemu vtisu... portret je velika tema umetnikov.
|
|
|
Majda Koren
..odlična kompozicija, ki poveže prostor, glasbo, mladenko v harmonično celoto in fotografija »spregovori o lepem«...
|
|
|
|
Majda Koren
..odlično in lepo komponiran prizor, ujet v pravem trenutku. Še krožni geometrijski vzorec na dežniku najde svojo ponovitev v krožnih vzorcih tlakovanega cestišča... korak, gib in postavitev obeh žensk v praznem prostoru na cestišču podaja atmosfero...
|
|
|
Majda Koren
..komplementarni barni kontrast z dobro postavitvijo rože v slikovni format, z lepo ujeto svetlobo poda lepo atmosfero in občutimo lepoto, ki jo nosi narava v sebi…
|
|
|
Majda Koren
..interier je sploh zanimiva tema... ko prostore pričnemo skrbno in pozorno opazovati, odkrijemo njihove posebnosti, svojstveno atmosfero... prostor je lahko zelo "oseben", zato terja našo pozornost in skrbno izbran pogled, tudi misel (idejo), sporočilo...
|
|
|
Mirko Britovšek
...fotografija interierja (notranjosti) delavnic, tovarn, ordinacij, ipd, je zelo uporabno didaktično gradivo... na teh fotografijah je pomembno, da so dobro vidni elementi v prostoru... včasih je zanimivo, če poskusimo s kakšnim drugim zornim kotom fotografiranja (se spustimo ali dvignemo)... |
|
|
Marjan Butala
...prizor z ulice, žanrska... pazimo pri izbiri kadra in na osvetljenost, da nehote ne "pade" naša senca na motiv... |
|
|
|
Marija Vaš
… ČB fotografija je mnogo bolj abstraktna... ali je smiselno odvzeti barvitost roži?...
|
|
|
Marija Vaš
….sugestiven in smiselno postavljeno gledišče... kakor, da bi se z žitom vred vzpenjali, rasli…
|
|
|
Marija Vaš
…žitno polje očara s svojo toplo barvitostjo, kar poudari dobro izran zorni kot pogleda- perspektiva, ki se spreminja, ko spremenimo stojišče aparata…
|
|
|
Matjaž Hiter
…zelo lepa črno bela fotografija... portret, ki je vsebinsko zelo bogat, pripoveden... odlično in precizno komponiran z »veliko zgodbo«…
|
|
|
Matjaž Hiter
…interier s poudarjeno pespektivo ustvari vtis globokega in razsežnega prostora v katerem se včasih počutimo izgubljene... množica artiklov pove dovolj o današnjem času... strogo simetrična kompozicija podkrepi idejo, vtis…
|
|
|
|
Matjaž Hiter
…svojstveno atmosfero in zgodbo ustvari svetloba... vir svetlobe ustvari močne svetlobne reflekse – beline, ki motijo…
|
|
|
Metka Bevc
.. svetloba povzdigne še tako običajen motiv... cerkev dominira, okoli posejane hiše, meglice v ozadju in seveda svetloba, ki pridihne rahlo mistično atmosfero...
|
|
|
Pavel Zupan
…zanimiv motiv... stopnišče vedno nekam vodi... mogoče bi primernejši zorni kot ali izrez posnetek izboljšal... topel ton v notranjosti ustreza in poda vzdušje, ki pritiče ambientu...
|
|
|
Pavel Zupan
….raziskovanje površin, tekstur odkrije mnogo presenetljivih pogledov, spoznanj... iz njih lahko črpamo in ustvarjamo izjemne kompozicije...
|
|
|
Pavel Zupan
…motiv, ki vleče, pritegne... ob tisočerih posnetkih Bleda, bi bil lahko pravi ustvarjalni izziv ustvariti drugačen, poseben posnetek….
|
|
|
|
Tadeja Možina
...stroga, simetrična kompozicija, neobičajno gledišče(poudarjena perspektiva), igra svetlobe in sence drevesa na fasadi ustvari pogled, ki nas preseneti... poudari veličino arhitekture in našo »majhnost«.
|
|
|
Tadeja Možina
…dolg podolžen format poudari razsežnosti in odprtost krajine. ČB fotografija je mnogo bolj abstraktna, saj ne opiše prizora popolno?(barve ni)... tudi ni všečna.... terja skrben premislek ter izbor motiva....
|
|
|
Tomaž Grenko
...črno-bela ali barvna, to je sedaj vprašanje?... vprašati se moramo, kaj želimo s fotografijo povedati... |
|
|
Bojanka Pust
...tihožitje...zelo pomembna je kompozicijska in barvna usklajenost vsakega elementa na fotografiji (podlage, ozadja, predmetov...)... |
|
|
Tatjana Vičič
...že sama beseda "tiho-žitje" (tiho sobivanje), nosi v sebi veliko občutja... tihožitje je neizmerno lepa tema, motiv, ki omogoči ustvarjalcu, da razkrije svojo občutljivost... skrbno komponirano tihožitje izraža občutek za lepe proporce, linije, barvo, svetlobo...
|
|
|
|
Tomaž Končan
...zanimiv detajl iz muzeja vzbuja mnogo asociacij...
|
|
|
Zdenko Puncer
…dobra kompozicija, ki podkrepi motiv, idejo... diagonalna komp.- iz spodnjega levega kota proti zgornjemu desnemu, odpira pot ptiču….
|
|
|
Zdenko Puncer
…dobro izbrano stojišče, gledišče in perspektivične zakonitosti poudarijo lep arhitekturni motiv... drugo gledišče bi odkrilo lahko še kakšen neobičajen pogled ali detajl…
|
|
|
Zdenko Puncer
…izjemno nizek horizont odpre ogromne razsežnosti ravninske krajine... atmosfera, vzdušje ujeto in čutimo veličastno moč narave…
|
|
|
Zdenko Puncer
….naravnost v vrtnico se zazremo, potopimo se v barvnost, opazujemo »zgradbo cveta«... nekoliko šibka globinska ostrina odvzame moč…
|
|
|
|
Tomi Brečko
...interier...pri fotografiranju v prostoru moramo biti še posebej pozorni na razne posredne vire svetlobe (okna)... jasen posnetek pisarne z oknom v ozadju... |
|
|