KRATKA PREDSTAVITEV AKCIJE
INFORMACIJE
NA DLANI
EVROPSKA IN SLOVENSKA
PROMOCIJA INFORMIRANJA IN
SVETOVANJA
ZA MLADE
V
AKCIJI SODELUJEMO:
Mladinsko
informativno svetovalno središče Slovenije (MISSS), nacionalni koordinator za
informiranje in svetovanje za mlade; nevladna in neprofitna organizacija.
Mladinski
informativno svetovalni centri, vključeni v slovensko mrežo informiranja in svetovanja
za mlade:
- Ljubljana
– Mladinsko informativno svetovalno središče Slovenije (MISSS);
- Maribor
– MISC Infopeka;
- Koper
– PINA;
- Nova
Gorica – Mladinski center Nova Gorica;
- Krško
– Mladinsko kulturni informacijski center;
- Brežice
– Mladinski center;
- Ptuj
– Center interesnih dejavnosti;
- Velenje
– Mladinski center;
- Idrija
– Kulturno informacijski center;
- Kranj
– MISC Center mladih;
- Murska
Sobota – Mladinsko informativno kulturni klub.
Ministrstvo za
šolstvo in šport, Urad RS za mladino.
Sponzorji (BANKART,
Študentski servis Ljubljana, Študentski servis - center mladih Kranj, PIL PLUS, MI KA
DO, Koprima)
European Youth
Information and Counselling Agency (ERYICA):
evropska agencija,
ki združuje nacionalne informativno svetovalne centre za mlade.
KRATKA
PREDSTAVITEV PROMOCIJE
Namen
akcije.
Informirati
mlade in tiste, ki delajo za mlade, o možnostih brezplačnega pridobivanja informacij z
vseh področij, pomembnih zanje.
Ciljna
skupina:
- Mladi
(posebej med
14. in 27. letom).
- Skupine
in posamezniki, ki
sooblikujejo življenje mladih v politiki, šolstvu, mladinskih društvih, ter druge
organizacije, ki delajo z in za mlade.
Cilji.
S celostnim
pristopom in s pomočjo različnih medijskih sredstev seznaniti ciljne skupine:
- z
možnostjo brezplačnega informiranja in svetovanja;
- kje
in kako dobiti informacije;
- z
vsebino informacij glede na posamezna področja (zaposlovanje, izobraževanje, pomoč v
stiski, finančno osamosvajanje, prosti čas...);
- s
pravico do informiranja in svetovanja;
Natisnili smo bilten,
plakate, zloženke in nalepke, akcijo pa tudi širše medijsko podpiramo
(novinarska konferenca, intervjuji, predstavitve na prireditvah, namenjenih mladim itd.).
Kje
akcija poteka?
Po vsej Sloveniji (po
občinah, šolah, v mladinskih centrih, na prireditvah in zbirališčih za mlade itd.).
Akcija je
predstavljena tudi članicam European Youth Information and Counselling Agency (ERYICA).
Čas
poteka akcije:
Od maja do decembra
2000 (prvi del).
PROMOCIJSKA SREDSTVA
BILTEN
Namen.
Bilten je ena
najuspešnejših oblik informiranja strokovne in politične javnosti, saj kot tiskani medij ostaja trajen vir strokovnih informacij.
Tematska številka biltena je namenjena predstavitvi informiranja in svetovanja. V
biltenu svoje dejavnosti predstavlja 12 slovenskih informativnih centrov za mlade, ki so združeni v slovensko informativno svetovalno mrežo.
Prav tako se predstavljajo tudi občine, ki podpirajo dejavnosti za mlade.
Ciljna
skupina:
- župani
in svetniki vseh slovenskih občin;
- mestni
uradi;
- ministrstva;
- Urad
RS za mladino (Ministrstvo za šolstvo in šport);
- mladinski
informativno svetovalni centri in točke v Sloveniji;
- univerze,
srednje šole in druge javne ustanove, ki delajo za mlade (centri za socialno delo,
zdravstveni domovi itd.).
Vsebina:
- predstavitev
dejavnosti informiranja in svetovanja po občinah, povezanih v slovensko informativno
svetovalno mrežo;
- nagovor
županov vsake od občin;
- nagovor
Urada RS za mladino pri Ministrstvu za šolstvo in šport
- vloga
mladih pri informiranju in svetovanju;
- pomen
informiranja in svetovanja za mlade; evropske integracije;
- načela
in smernice mladinskih informativnih služb
Sponzorstvo:
predstavitev
financerjev in sponzorjev akcije.
Oblika:
Večbarvno,
privlačno oblikovanje. Naslovnica biltena je del celostne grafične podobe.
Distribucija:
Bilten
razpošiljamo znanim ciljnim naslovnikom.
Naklada:
10.000 izvodov.
PLAKAT
Namen.
Mladim na prijeten
način predstaviti, da je dobro biti informiran ter da imajo možnost in pravico do
informiranosti, hkrati pa jih seznaniti s tem, kje lahko dobijo informacije.
Ciljna
skupina:
Mladi po vsej
Sloveniji.
Vsebinsko-oblikovni
elementi:
predstavitev
slovenske informativno svetovalne mreže;
slogan akcije;
grafična
privlačnost.
Sponzorstvo.
Predstavitev
glavnega pokrovitelja – Urada RS za mladino.
Distribucija.
Po vsej Sloveniji;
v prostorih, kjer se zadržujejo mladi: po šolah, mladinskih centrih, klubih, lokalih,...
Naklada:
1. faza - 3000
izvodov.
ZLOŽENKA
Namen:
izvedeti več o
informiranju; KAJ, ZAKAJ IN KJE je mogoče biti informiran.
Ciljna
skupina.
Mladostniki.
Vsebina:
- zakaj
biti informiran;
- kje
je mogoče dobiti informacije (predstavitev slovenske informativno svetovalne mreže);
- možni
načini dostopa do informacij (računalnik, telefon itd.);
·
predstavitev
organizacij za mlade po posameznih regijah.
Oblika:
večbarvni tisk;
žepni format, ki ga mladi po raziskavah sodeč najbolje sprejemajo.
Mladi so sami
oblikovali podobo zloženke.
Distribucija:
po vsej Sloveniji;
po šolah, ustanovah, mladinskih centrih, informativnih točkah, krajih kjer se nahajajo
mladi...
Naklada:
10.000 izvodov
(prva faza)
NALEPKE
Namen.
Nalepka je
oblikovana tako, da jo je mogoče nalepiti na računalniški monitor, ob rob zaslona. Tako naj bi zbujala zanimanje za računalniško
mrežo in jo predstavila kot hitro možnost dostopa do vsebinsko urejenih
informacij, ki jih načrtno zbira in posreduje nacionalni koordinator MISSS. Zbiranje in
posredovanje informacij o organizacijah, ki so pomembne za mlade, je nekomercialno in brez
omejitev dostopno vsem.
Ciljna
skupina.
Mladostniki.
Vsebinsko-oblikovni
elementi:
- kvadrat
cca. 30 x 30 mm;
- barvni
logotip;
- slogan;
- WWW.
Distribucija:
s pomočjo
Ministrstva za šolstvo in šport (na vse šole, dijaške domove, fakultete);
po informativnih
centrih in točkah, cyber cafejih, na prireditvah za mlade.
Naklada:
15.000 izvodov.
SPLETNA STRAN
Namen:
- dostop
do baze podatkov z informacijami urejenimi po posameznih področjih,
- dostop
do specifičnih baz podatkov (npr. INFOMOBIL),
- povezave
z drugimi organizacijami,
- aktualne
informacije.
Ciljna
skupina:
Mladi in drugi
zainteresirani po vsej Sloveniji.
Vsebinsko-oblikovni
elementi:
- informativna
baza, povezave
- predstavitev
akcije;
·
predstavitev
slovenske informativno svetovalne mreže;
·
dopolnjevanje
že obstoječe spletne strani z novimi podatki:
|