Mladinsko Informativno Svetovalno Središče Slovenije Zavod za razvoj mobilnosti mladih; Kartica Euro<26 Programi za mlade - podatkovna baza EU (Slovenija doma v Evropi) Zveza prijateljev mladine Slovenije Ti povej Mladinski svet
Urad Republike Slovenije za mladino
Evropska agencija ki povezuje info centre
Predstavitev držav evrope
dija
Informativni center EU za mlade
pro youth
Alpe Adria Youth
check it

KRATKA PREDSTAVITEV AKCIJE

 INFORMACIJE NA DLANI

 EVROPSKA IN SLOVENSKA

PROMOCIJA INFORMIRANJA IN SVETOVANJA

ZA MLADE

V AKCIJI SODELUJEMO:

 

Mladinsko informativno svetovalno središče Slovenije (MISSS), nacionalni koordinator za informiranje in svetovanje za mlade; nevladna in neprofitna organizacija.

Mladinski informativno svetovalni centri, vključeni v slovensko mrežo informiranja in svetovanja za mlade:

  • Ljubljana – Mladinsko informativno svetovalno središče Slovenije (MISSS);
  • Maribor – MISC Infopeka;
  • Koper – PINA;
  • Nova Gorica – Mladinski center Nova Gorica;
  • Krško – Mladinsko kulturni informacijski center;
  • Brežice – Mladinski center;
  • Ptuj – Center interesnih dejavnosti;
  • Velenje – Mladinski center;
  • Idrija – Kulturno informacijski center;
  • Kranj – MISC Center mladih;
  • Murska Sobota – Mladinsko informativno kulturni klub.
Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad RS za mladino.
Sponzorji (BANKART, Študentski servis Ljubljana, Študentski servis - center mladih Kranj, PIL PLUS, MI KA DO, Koprima)

European Youth Information and Counselling Agency (ERYICA):

evropska agencija, ki združuje nacionalne informativno svetovalne centre za mlade.

 KRATKA PREDSTAVITEV PROMOCIJE

 Namen akcije.

Informirati mlade in tiste, ki delajo za mlade, o možnostih brezplačnega pridobivanja informacij z vseh področij, pomembnih zanje.

 Ciljna skupina:

  • Mladi (posebej med 14. in 27. letom).
  • Skupine in posamezniki, ki sooblikujejo življenje mladih v politiki, šolstvu, mladinskih društvih, ter druge organizacije, ki delajo z in za mlade.

 Cilji.

S celostnim pristopom in s pomočjo različnih medijskih sredstev seznaniti ciljne skupine:

  • z možnostjo brezplačnega informiranja in svetovanja;
  • kje in kako dobiti informacije;
  • z vsebino informacij glede na posamezna področja (zaposlovanje, izobraževanje, pomoč v stiski, finančno osamosvajanje, prosti čas...);
  • s pravico do informiranja in svetovanja;
  • s pravico do izbire.

 Kaj delamo?

Natisnili smo bilten, plakate, zloženke in nalepke, akcijo pa tudi širše medijsko podpiramo (novinarska konferenca, intervjuji, predstavitve na prireditvah, namenjenih mladim itd.).

 Kje akcija poteka?

Po vsej Sloveniji (po občinah, šolah, v mladinskih centrih, na prireditvah in zbirališčih za mlade itd.).

Akcija je predstavljena tudi članicam European Youth Information and Counselling Agency (ERYICA).

 Čas poteka akcije:

Od maja do decembra 2000 (prvi del).

 

PROMOCIJSKA SREDSTVA

 BILTEN

 

Namen.

Bilten je ena najuspešnejših oblik informiranja strokovne in politične javnosti, saj kot tiskani medij ostaja trajen vir strokovnih informacij. Tematska številka biltena je namenjena predstavitvi informiranja in svetovanja. V biltenu svoje dejavnosti predstavlja 12 slovenskih informativnih centrov za mlade, ki so združeni v slovensko informativno svetovalno mrežo. Prav tako se predstavljajo tudi občine, ki podpirajo dejavnosti za mlade.

 

Ciljna skupina:

  • župani in svetniki vseh slovenskih občin;
  • mestni uradi;
  • ministrstva;
  • Urad RS za mladino (Ministrstvo za šolstvo in šport);
  • mladinski informativno svetovalni centri in točke v Sloveniji;
  • univerze, srednje šole in druge javne ustanove, ki delajo za mlade (centri za socialno delo, zdravstveni domovi itd.).

 

Vsebina:
  • predstavitev dejavnosti informiranja in svetovanja po občinah, povezanih v slovensko informativno svetovalno mrežo;
  • nagovor županov vsake od občin;
  • nagovor Urada RS za mladino pri Ministrstvu za šolstvo in šport
  • vloga mladih pri informiranju in svetovanju;
  • pomen informiranja in svetovanja za mlade; evropske integracije;
  • načela in smernice mladinskih informativnih služb

 

Sponzorstvo:

predstavitev financerjev in sponzorjev akcije.

 

Oblika:

Večbarvno, privlačno oblikovanje. Naslovnica biltena je del celostne grafične podobe.

 

Distribucija:

Bilten razpošiljamo znanim ciljnim naslovnikom.

 

Naklada:

10.000 izvodov.

 PLAKAT

 

 

Namen.

Mladim na prijeten način predstaviti, da je dobro biti informiran ter da imajo možnost in pravico do informiranosti, hkrati pa jih seznaniti s tem, kje lahko dobijo informacije.

 

Ciljna skupina:

Mladi po vsej Sloveniji.

 

Vsebinsko-oblikovni elementi:

predstavitev slovenske informativno svetovalne mreže;

slogan akcije;

grafična privlačnost.

 

Sponzorstvo.

Predstavitev glavnega pokrovitelja – Urada RS za mladino.

 

 

Distribucija.

Po vsej Sloveniji; v prostorih, kjer se zadržujejo mladi: po šolah, mladinskih centrih, klubih, lokalih,...

 

Naklada:

1. faza - 3000 izvodov.

 ZLOŽENKA

 

 

Namen:

izvedeti več o informiranju; KAJ, ZAKAJ IN KJE je mogoče biti informiran.

 

Ciljna skupina.

Mladostniki.

 

Vsebina:

  • zakaj biti informiran;
  • kje je mogoče dobiti informacije (predstavitev slovenske informativno svetovalne  mreže);
  • možni načini dostopa do informacij (računalnik, telefon itd.);
·          predstavitev organizacij za mlade po posameznih regijah.

 

 

Oblika:

večbarvni tisk; žepni format, ki ga mladi po raziskavah sodeč najbolje sprejemajo.

Mladi so sami oblikovali podobo zloženke.

 

 

Distribucija:

po vsej Sloveniji; po šolah, ustanovah, mladinskih centrih, informativnih točkah, krajih kjer se nahajajo mladi...

 

 

Naklada:

10.000 izvodov (prva faza)

 NALEPKE

 Namen.

Nalepka je oblikovana tako, da jo je mogoče nalepiti na računalniški monitor, ob rob zaslona. Tako naj bi zbujala zanimanje za računalniško mrežo in jo predstavila kot hitro možnost dostopa do vsebinsko urejenih informacij, ki jih načrtno zbira in posreduje nacionalni koordinator MISSS. Zbiranje in posredovanje informacij o organizacijah, ki so pomembne za mlade, je nekomercialno in brez omejitev dostopno vsem.

 

Ciljna skupina.

Mladostniki.

 

Vsebinsko-oblikovni elementi:

  • kvadrat cca. 30 x 30 mm;
  • barvni logotip;
  • slogan;
  • WWW.

 

 

Distribucija:

s pomočjo Ministrstva za šolstvo in šport (na vse šole, dijaške domove, fakultete);

po informativnih centrih in točkah, cyber cafejih, na prireditvah za mlade.

 

Naklada:

15.000  izvodov.

SPLETNA STRAN

 

 

Namen:

  • dostop do baze podatkov z informacijami urejenimi po posameznih področjih,
  • dostop do specifičnih baz podatkov (npr. INFOMOBIL), 
  • povezave z drugimi organizacijami,
  • aktualne informacije.

 

Ciljna skupina:

Mladi in drugi zainteresirani po vsej Sloveniji.

 

Vsebinsko-oblikovni elementi:

  • informativna baza, povezave
  • predstavitev akcije;

·          predstavitev slovenske informativno svetovalne mreže;

·          dopolnjevanje že obstoječe spletne strani z novimi podatki: