Prvo šolsko uro smo se seznanili z vodo.Poudarili smo njen pomen za življenje. Drugo šolsko uro, ko so učenci že imeli kar nekaj novih informacij, smo v razredu frontalno reševali kviz Kdo ve več o vodnem okolju in njegovem varovanju? V razredu imamo namreč računalnik, ki je priklopljen na omrežje in najeto linijo za Internet, tako da imamo stalen dostop do Interneta. Kviz je namenjem učencem srednjih in osnovnih šol, tako da je bilo to delo res prijetno. Kviz smo s skupnimi močmi res uspešno reševali, poleg tega pa smo dobili veliko novih informacij.
To se mi je zdelo zanimivo in boljše. Vse gre hitreje. Marko Dojčinovič in Biljana Milič 7.b
Učenje na Internetu se mi zdi bolj zabavno. Zoran Smiljanič 7.b
Učenje preko Interneta je veliko bolj učinkovito in lažje. Informacije lahko poiščeš hitreje. Rok Jarc in Janž Morano 7.b
Uporaba Interneta je lažja, bolj enostavna in veliko več zvemo novih stvari. Na Internetu lahko poiščeš informacijo, ki je poučna in tudi tisto, ki je zanimiva. Mateja Štefančič 7.b
|
Kapljico vode pa sem si sposodila pri izviru Tehnična vzgoja Vodarna Kleče Uporaba interaktivnega učbenika Voda Naravoslovni dan Uporaba Interneta kot vir informacija Poskusi Strani pripravlja in ureja Suzana Kranjec |